czwartek, 13 czerwca 2013

2 lata wirtualnego milczenia nie są czasem straconym. Ogrom przemyśleń, doświadczeń, podróży i poznawania świata pozwalają mi na to, by ponownie dzielić się z Państwem moimi przemyśleniami. Stwierdziłem, że absurdalność naszych czasów przekracza granice, które nie śniły się filozofom, a tym bardziej mojej skromnej osobie (mimo, iż ma senna wyobraźnia osiągnęła pełnię doskonałości w tworzeniu surrealistycznych projekcji).
Wola demaskowania, wyśmiewania, wytykania i subiektywnego traktowania wybranych elementów naszej Polskiej, Opolskiej tudzież Śląskiej rzeczywistości przyniesie w tym miejscu obfite plony i mam nadzieję, że będzie Wam dawać uśmiech, refleksje i inspiracje do owocnych dyskusji wirutalnych bądź tych prawdziwych - przy mocnej kawie.  



50 Kolejny Festyn Piosnkowej Popeliny w Opolu przed nami!


Gdyby ktoś zapytał mnie 5 lat temu o to kto wystąpi na jubileuszowym KFPP w Opolu, odpowiedziałbym, że jak co roku Maryla, Beata, Wódecki i jakieś nieznane nikomu popowe badziewie, które ktoś gdzieś w Warszafce okrzyknął mianem "Hit roku 2013". O tempora, o mores! Trafiłem niemalże w sedno. Po raz kolejny mam zachwycać się "gwiazdami", które gwiazdami były, kiedy łaskawy Stwórca nie miał mnie jeszcze w planach. Odnoszę wrażenie, że od lat formuła tej imprezy sprawdza się w pewnych hasłach - wspomnień czar PRLu, jubileusz muzycznych dinozaurów, promocja telewizji polskiej. 

Liczę, że nie zabraknie piosenek Annej Gierman ku uciesze telewidzów, którzy nadal tęsknią za polsko-radziecką przyjaźnią. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz